Formularz kontaktowy

 

015. Angelika Martko


A dziś mamy dla Was Angelikę z bloga angelikamartko.blogspot.com :)


Wschodzące Gwiazdy: Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?

Angelika: Bloga zaczęłam prowadzić 3 lata temu jak poszłam na studia. Poznałam tam Monikę która zachęciła mnie do blogowania. Pierwszy post jaki pojawił się na blogu był o motorach haha :D Posty dodawałam co jakiś czas, ale jakoś mnie to nie interesowało a po przeprowadzce do Szkocji postanowiłam się za niego zabrać i coś zmienić. Miałam dużo czasu na robienie zdjęć, na komentowanie innych blogów i jakoś się w to wszystko wkręciłam. Przez przypadek skasowałam wszystkie zdjęcia z bloga, dlatego nie można już zobaczyć moich pierwszych wpisów.

WG: Jaki jest Twój stosunek do blogosfery? 
A: Przeczytałam to pytanie i pierwsze co mi przyszło do głowy to `jeny, jakie trudne pytanie` :) Lubię blogi, uwielbiam oglądać zdjęcia, czytać dobre teksty. Swojego bloga chcę prowadzić tak długo jak się tylko da. Chcę wejść na niego za 10 lat i wspominać jak to było. Będę mogła się czasem pośmiać z tego co napisałam, na pewno zapłaczę jak zobaczę siebie o tyle młodszą. To fajna forma pamiętnika, ale nie można pisać tu o wszystkim.

WG: Kiedy zaczęłaś interesować się modą i fotografią? 
A: Fotografią interesuję się od lat gimnazjalnych ponieważ mój tata to kocha i zawsze robił bardzo dużo zdjęć. Gdzie wychodziliśmy tam był z Nami aparat. A ja, że jestem córeczką tatusia zapragnęłam mieć swój aparat i robić zdjęcia. Dlatego uzbierane pieniądze z moich 18-stych urodziny przeznaczyłam na zakup aparatu. Zawsze uwielbiałam zdjęcia i tak jest do dnia dzisiejszego. Lubię je robić i lubię gdy ktoś mi je robi. Moda ? Szczerze ciężko mi jest odpowiadać na te pytanie ponieważ ja nie śledzę pokazów, nie oglądam modowych programów...ubieram się tak jak lubię, kupuję to co lubię i to co mi się podoba. Nie patrzę co jest teraz modne i mówię `oo muszę to mieć bo to jest modne`, nie. Kupuję to co mi wpadnie w oko i nie podążam za trendami.

WG: Przed tym jak założyłaś własnego bloga, obserwowałaś blogosferę? Czytałaś inne blogi? Na jaki temat? 
A: Szczerze przyznaję, że nie interesowałam się blogosferą. Jest tylko jeden blog który czytam od samego początku, to blog mojej znajomej http://www.mishamel.com/ ona sama także namówiła mnie do założenia bloga. Przeglądałam też czasem blogi kulinarne, ale tylko po to aby znaleźć jakiś fajny przepis. Blogosferą tak na poważnie zainteresowałam się dopiero pół roku po założeniu swojego bloga.

WG: Napisałaś, że nie można pisać na blogu wszystkiego. Pod jakim względem i dlaczego tak uważasz? 
A: Są pewne sfery mojego życia prywatnego które bym chciała i zachowam tylko dla siebie. Posiadając bloga nie oznacza, że muszę od razu `tu i teraz` rozkładać wachlarz moich emocji i przeżyć. Jeżeli jest coś o czym chcę napisać to piszę, jeżeli uważam, że coś powinnam zachować tylko dla siebie to nawet o tym nie wspominam.

WG: W takim razie czym jest dla Ciebie moda?
A: Moda jest dla mnie uosobieniem własnego podejścia do świata, dystansu do samej siebie, zabawy i ludzi. Kiedy wstaję rano pierwsze myślę sobie muszę założyć `to i to`, taka dzisiaj właśnie chce być: kolorowa-energiczna, stonowana-romatyczna, szalona i nieprzewidywalna. To zależy jaki mam dzień. Czasem mieszam odruchowo różne dodatki które na pierwszy rzut oka mogą do siebie nie pasować ale gdy jestem jednak cała gotowa do wyjścia czuję, że tą stylizacją jestem wygrana i ona uosabia moje `dzisiejsze` ja. 

WG: Zauważyłaś na swoim blogu zjawisko, które jest określane jako "hejtowanie"? Jak myślisz, skąd się to bierze? Co napędza hejterów? 
A: U mnie nie jest to aż tak widoczne. Czasem dostanę jakiś niemiły komentarz, ale nie są to takie komentarze jakie można zobaczyć na innych blogach. Myślę, że jest to po prostu zwykła zazdrość i tyle.

WG: A co sądzisz o vlogach? Myślałaś o tym, żeby zacząć kręcić filmiki dla swoich czytelników? (jak np Radzka)
A: Lubię oglądać różne filmiki blogerek jeżeli są dobrze zrobione. Najlepiej moim zdaniem robi to dziewczyna z bloga http://meriwild.blogspot.co.uk/. Jej filmiki są jak dla mnie rewelacyjne i mogę je oglądać kilka razy dziennie. Jeżeli chodzi o mnie..hmmm ciężko z tym. Jeżeli ktoś by do mnie zadzwonił, miał pomysł na jakiś fajny filmik z moim udziałem to czemu nie, ale sama nie usiądę przed kamerą i nie zacznę opowiadać np. o kosmetykach czy też ubraniach bo się normalnie wstydzę. Może i bym coś takiego nagrała, ale jak bym to zobaczyła to wylądowało by to od razu w koszu bo nie lubię siebie mówiącej do kamery :D Niestety nie wiem kto to Radzka :)

WG: Jest ktoś, kto jest Twoim "guru" jeśli chodzi o modę? Inspirujesz się kimś/czymś?
A: Nie mam `guru`  jeżeli chodzi o modę. Lubię styl Rihanny, Mirandy Kerr i Gillian Zinser. Jest też pare blogerek których styl bardzo lubię. 

WG: I dotarłyśmy do końca: czujesz się jak Wschodząca Gwiazda? :) 
A: No to się cieszę ;) Nie, nie czuję się jak Wschodząca Gwiazda. Czuję, że robię to co lubię i że mi to wychodzi, ale do gwiazdy mi bardzo daleko i nigdy nią nie będę ;)

***
Przypominam, że każdy może wziąć udział w projekcie i poczuć się w roli "gwiazdy". Wystarczy poczytać o tym jak to działa i zapoznać się z regulaminem

Total comment

Author

Wschodzące G.

0   komentarze

Wszystkie komentarze są na bieżąco moderowane.

Cancel Reply