Formularz kontaktowy

 

017. Dziki agrest



Na dzisiejszy wieczór mamy dla Was młodą mamę, z bloga dzikiagrestblog.blogspot.com

Wschodzące Gwiazdy: Dlaczego zaczęłaś prowadzić blog?
Dziki Agrest: Byłam w ciąży i ostatnie miesiące przesiedziałam w domu, czytałam różne rzeczy w internecie i... trafiłam na blogi kosmetyczne. Tak mi się to spodobało, że sama założyłam bloga.

WG: Jaki jest Twój stosunek do blogosfery? 
DA: Stosunek do blogosfery... niestety po prawie dwóch latach blogowania mój stosunek się zmienił i to niestety negatywnie. Za dużo jest negatywnych emocji, złośliwości. Staram się omijać osoby, które tworzą wokół siebie takie negatywne emocje.

WG: Jak określiłabyś swojego bloga? Do jakiej kategorii należy go przypisać? 
DA: Kiedyś chciałam stworzyć bloga o kosmetykach, ale jest ich dużo w sieci, potem myślałam o blogu o  życiu codziennym, rodzinie, śmiesznych zdarzeniach.... jednak przychodzi mi to z trudem przy opiece nad dzieckiem, studiach i.... pracy.

WG: Czyli wybierasz Lifestyle? Jakie są granice Twojej prywatności, o czym nigdy nie wspominasz na blogu?
DA: Na pewno nie wspominam o pracy, o tym co robię i o studiach.

WG: Zauważyłam u Ciebie akcję 'przygarnij kosmetyk', w której oddajesz niepotrzebne Ci kosmetyki czytelnikom. Czy dążysz do minimalizmu kosmetycznego, czy raczej szybko na miejsce oddanych kosmetyków kupujesz nowe?
DA: Jest to akcja, którą widziałam na innym blogu, moje kosmetyki, są po prostu,albo " nie w moich kolorach", więc po co mają się zmarnować, jeśli ktoś może z nich skorzystać.

WG: Co myślisz o przyciąganiu czytalników za pomocą rozdań? Czy Twoja akcja 'przygarnij kosmetyk' z założenia miała na celu promować Twój blog?
DA: Sama biorę udział w kilku rozdaniach, ale z reguły są to blogi które "podglądam" za coś zupełnie innego niz rozdanie. Nie moja akcja nie ma na celu wypromowania mojego bloga. Blog to zabawa (przynajmniej tak mi się wydaje)

WG: Jasne, blog to świetna zabawa, która potrafi z czasem przerodzić się w pasję. Jak więc wyobrażasz sobie swój blog za kilka lat, jako fajnie rozwinięte miejsce w sieci, a może podejrzewasz, ze pozostanie tylko zabawą, a może nawet Ci się znudzi?
DA: Myślę, że z czasem ....zapomnę o blogowaniu:(

WG: Jak myślisz co przyciąga i zatrzymuje innych na Twoim blogu?
DA: Moje gadanie głupot:)

WG: Odpowiadasz dość krótko na pytania, Twoje posty też są stosunkowo krótkie? Taka jesteś? Czy może tu tkwi Twój pomysł na siebie:)?
DA: Już tłumaczę dlaczego krótko:)
Mam niespełna dwuletnie dziecko, które zabiera mi większość uwagi:)
Wiec... szybko i krótko:)

WG: Więc szybko i krótko zakończymy: Czujesz się jak Wschodząca gwiazda?
DA: Oczywiście, że nie, ale ... błyszczę sobie w domu :)


***
Przypominam, że każdy może wziąć udział w projekcie i poczuć się w roli "gwiazdy". Wystarczy poczytać o tym jak to działa i zapoznać się z regulaminem

Total comment

Author

Wschodzące G.

0   komentarze

Wszystkie komentarze są na bieżąco moderowane.

Cancel Reply